18 iulie 2011

Seara Talentelor - Tabara Straja















Mai multe fotografii aici

Un comentariu:

  1. Bună!
    Mă numesc Alin Alexe, am 12 ani şi sunt din orasul Olteniţa, judeţul Călăraşi.
    Doresc să împărtăşesc câteva impresii despre tabăra “Orientare pe munte”, la care am participat în perioada 10-15.07.2011.
    Nu este prima mea ieşire de acest gen, dar vreau să spun că a fost “super”. Am avut parte de o experienţă nouă
    • căţărare pe stâncă (escalada);
    • tiroliană (o să aflaţi la faţa locului cât este de palpitant);
    • de atelierele de modelare şi de realizare de bijuterii handmade;
    • excursii interesante şi......................... distracţie multă!
    Pot să vă spun mult mai multe, dar nu ar mai exista “ceva”-ul care să vă ţină în suspans. Ar trebui să descoperiţi singuri plăcerea de a petrece câteva zile în tabără, departe de părinţi şi să vă testaţi propriile puteri.
    Apropo de părinţi! Nu vă temeţi că nu sunteţi cu ei! Veţi avea cei mai buni însoţitori şi nu vă veţi da seama când trece timpul.
    Vă doresc o vacanţă plăcută

    RăspundețiȘtergere