6 iulie 2012

Castiga un loc in tabara!

Castiga un loc in tabara de la Horezu, in valoare de 850 RON!!!
(Concurs adresat copiilor cu varste cuprinse intre 08 si 12 ani)


Vrei sa pleci in tabara vara aceasta si nu stii unde? Iti doresti sa te distrezi, sa-ti faci noi prieteni, sa experimentezi noi aventuri, sa colinzi locuri de poveste si sa ai ce povesti colegilor in toamna, cand reincepe scoala?

Vino in tabara la Horezu, gratuit! Children Tour For Education iti ofera ocazia de a participa in perioada 02-07 septembrie 2012, timp de 6 zile/5 nopti, in mod gratuit, la tabara din zona Horezu, avand urmatorul program: ateliere de olarit si de pictat ceramica traditionala, ateliere de creatie carti postale pentru parinti, ateliere de creatie tablouri din diferite seminte, de pictat cu ciocolata, seri de distractie (Pijama`s Party, Seara Talentelor, discoteca), foc de tabara, vizite la manastirile si in pesterile din Oltenia de Sub Munte, etc.

In oferta sunt incluse: transportul din Bucuresti in tabara si retur, transportul la obiectivele turistice ce vor fi vizitate, 5 nopti cazare cu pensiune completa, intr-o locatie din zona Horezu (jud Valcea), in camere de 2-5 locuri cu baie proprie, materiale si indrumare pentru atelierele de creatie.

Ce trebuie sa faci pentru a castiga concursul: scrie un comentariu la acest articol, in care sa explici de ce vrei sa mergi in tabara, ce reprezinta taberele pentru tine si de ce ai merita tu sa castigi. Nu uita sa specifici numele complet, localitatea si varsta.

Durata concursului este de 6 zile, pana miercuri, 11 iulie, la ora 10,30. Castigatorul concursului va fi anuntat imediat dupa incheierea concursului, pe blogul http://childrentourforeducation.blogspot.com/

Pentru a fi validat castigatorul, acesta trebuie sa trimita pe adresa de e-mail giliolap@yahoo.com datele sale de contact (nume complet, adresa de domiciliu, adresa de e-mail, nr de telefon al unuia dintre parinti). 




La concurs pot participa numai copiii!


Mult succes tuturor!



6 comentarii:

  1. Sunt un copil sociabil care doresc sa experimetez lucruri noi,lucruri pe care din anumite motive nu am reusite sa le experimentez.Sunt un "leu"dornic de aventura ,care doreste sa se afirme prin tot ceea ce stie sau ceea ce poate sa invete."Radioul clasei",asa cum mi se spune consider ca sunt un copil norocos,desi sunt nascut intr-o zi de 13.Cu pritenie ,Ciprian Olteanu-8 ani

    RăspundețiȘtergere
  2. Stimati Organizatori,
    Ma numesc Elena Andreea Barbulescu, am 11 ani si sunt din Bucuresti.
    In anul scolar care s-a finalizat de curand, am obtinut premiul intai, cu media generala 10. Imi plac provocarile. Particip la concursuri din dorinta de a-mi masura puterile. Muzica e a doua mea natura!!
    Imi doresc foarte mult sa-mi cunosc tara pentru a afla cat mai multe despre istoria poporului meu! Poate ca-ntr-o zi, voi avea ce povesti lumii intregi, prin vers si cant, despre locuri nedescoperite inca.
    Sunt o persoana sociabila, leg repede prietenii si am invatat sa-mi respect prietenii.
    Mama mi-a povestit ca, fiind copil, a fost intr-o tabara organizata in aceste locuri de poveste. Ma gandeam ca, poate castigand acest premiu, pod da viata visurilor mele nemarturisite.
    Taberele sunt pentru mine locuri minunate unde poti invata multe despre tine cu ajutorul oamenilor minunati din jurul tau. Necunoscutul, emotiile, senzatiile tari, micile "necazuri” si bucuriile devin din pacate atat de repede… amintiri, dar sunt doar cateva din motivele pentru care-mi doresc sa plec in tabara.
    Nu stiu daca sunt cea mai indreptatita sa castig aceasta tabara si nu imi doresc sa vorbesc despre situatia materiala a familiei mele. Parintii mei fac eforturi sa nu-mi lipsesca nimic.
    Poate un copil necajit ar fi cel mai indreptatit sa castige acest premiu minunat…
    Totusi, fiindca eu v-am scris, am
    facut-o pentru ca exista o sansa si pentru mine. Si, daca asta se va intampla, voi avea ce sarbatori impreuna cu toti copiii! Dar las aceasta dezvaluire pentru mai tarziu…
    Cu speranta,
    Ada

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumim frumos pentru efortul de a va posta comentariile, tinem cont de ele pentru desemnarea castigatorului!

    Echipa Children Tour

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua

    Imi doresc mult de tot sa castig eu locul in aceasta tabara si sper ca mesajul meu sa va convinga sa ma alegeti drept castigatoare. N-am mai participat niciodata la o tabara, desi an de an s-au organizat si la noi la scoala, insa parintii mereu mi-au spus ca nu sunt bani. Adevarul este ca o ducem cam greu, mama si tata fac eforturi sa ne creasca frumos, pe mine si pe surioara mea. Dar nu de aceea v-am scris, ci pentru ca, de cand am citit pe internet (la colega mea de banca acasa)despre concurs nu mai am liniste. Am cautat pe harta unde este Vatra Dornei, apoi am cautat imagini si povesti despre aceasta zona si mi s-au parut lucruri din basme, aproape ireal de frumoase. Si am visat ca urc pe munte alaturi de colegii de tabara si ca de acolo imi bucur ochii si inima de acele privelisti frumoase, ca ma plimb prin toate acele muzee si ma bucur ca oamenii au creat asa minunatii. Visez sa-mi fac noi prieteni, desi nu voi cunoaste pe nimeni acolo, dar de aceea te duci in tabara, nu?, sa-ti faci prieteni...sa ascult muzica si sa dansez seara, chiar si sa particip la atelierele de desen, pentru ca sunt talentata si poate castig si acolo vreun concurs. Puteti sa ma alegeti pe mine, va rog, va rog....????!!!!
    Alina, 12 ani, eleva in clasa a VIa la Scoala Generala Ungheni

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua. Numele meu este Daria Elena Minca si pe data de 28 iulie implinesc 8 ani. Imi doresc sa castig acest concurs pentru ca aceasta tabara ar fi cel mai frumos cadou de ziua mea. Am terminat clasa I cu rezultate foarte bune pe linie. Sunt o fetita sociabila, dornica de relatii cu alti copii, de a face cat mai multe prietenii si de a vizita cat mai multe locuri noi, iar Vatra Dornei este una din zonele pe care mi-as dori sa le vad. Daca comentariul meu va este pe plac, va rog sa ma ajutati cu cel mai frumos cadou de ziua mea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua tuturor

    In primul rand tinem sa multumim copiilor care si-au rupt putin din timpul lor de vacanta si au raspuns articolului nostru "Castiga un loc in tabara!"prin comentarii pertinente si argumentate.

    Si pentru ca a venit vremea sa anuntam castigatorul locului in tabara, acesta este Alina, de la Scoala Ungheni. Alina, te rugam sa ne transmiti pe e-mail, la adresa giliolap@yahoo.com datele tale de contact: numele intreg, adresa de domiciliu, un nr de telefon al unuia dintre parintii, pentru a putea stabili detaliile participarii tale la tabara de la Horezu.

    Mult succes tuturor copiilor la toate concursurile vietii!

    Echipa Children Tour

    RăspundețiȘtergere