7 aprilie 2013

Mii de multumiri!

Buna dimineata Giliola! Vreau sa-mi incep ziua prin a-ti multumi pentru programul frumos si pentru "ghidusele" ce ne-au insotit. Le-am simtit extrem de implicate si DE NADEJDE! Felicitari! Toti ne-am simtit minunat si speram sa ne accepti si alta data. Sanatate succes si numai impliniri! Eu sper intr-un...PE CURAND!
Cu admiratie*;;) batting eyelashes si drag*:"> blushing,
Tamara ZAHIU, Liceul Grigore Moisil Buzau

***


Va multumim din suflet pentru aceasta zi minunata pe care am petrecut-o cu dumneavoastra! Am multi ani de activitate, am organizat multe excursii cu elevii dar nici una nu a fost atat de interesanta. Vreau ca de acum inainte toate excursiile in Bucuresti sa le organizez cu dvs. Mii de multumiri si din partea parintilor si a copiilor!
Cu multa consideratie, Iuliana Ghinea, Scoala Gimnaziala Dridu, Ialomita

***

Suntem datori sa va multumim pentru eforturile depuse spre a ne multumi. Am observat seriozitatea, promptitudinea si abnegatia dumneavoastra.
Va multumesc, iar in ceea ce privesc viitoarele colaborari, abia astept sa atingem si alte obiective.
Cu deosebita stima, Darius Ionete, Colegiul Naional Constantin Cantacuzino, Targoviste

***

Buna seara,
Va rog sa primiti din tota inima multumirile elevilor, parintilor si al cadrelor didactice de la Scoala gimnaziala ,,TUDOR VLADIMIRESCU" Dragasani, judetul Valcea participanti la excursia din data de 01.04.2013, la Bucuresti, pentru modul exemplar de organizare si desfasurare de catre Children Tour For Education si in mod special ghidului Vancea Claudiu.
Profesor Vieru Gheorghe, Scoala Gimnaziala Tudor Vladimirescu Dragasani

***

Va multumesc frumos,
Abia astept sa vad fotografiile!
Multumiri pentru toate activitatile. A fost o alegere potrivita pentru copiii nostri!
O zi frumoasa,
Livia-mamica (Scoala 79)

Am vazut fotografiile impreuna cu Mihnea. Sunt foarte frumoase, Mihnea e entuziasmat!
Multumim inca o data.
Livia
***


Bună ziua,

A fost o excursie minunată!  Vă mulţumim pentru tot!

Eniko, directoarea Şcolii Gimnaziale din Mărtiniş, judetul Harghita
***

Multumim foarte mult.
Vă dorim spor în tot ceea ce faceţi,
Prof Anca Codrea - Liceul Virgil Madgearu Constanta

***

Va multumesc pentru excursie si pozele trimise si sper sa mai colaboram.
Sarbatori fericite!

Prof Irina Mihai - Liceul Grigore Moisil Buzau

***

Va multumim pentru excursie,
Ne-a placut foarte mult si v-am laudat.
Prof. Constantin Mihaela,
Colegiul National "Nichita Stanescu" Ploiesti

***


Va multumim pentru tot! A fost minunat in excursie si vom mai merge cu dvs!
Toate cele bune!
CARMEN TRANDAFIR
      prof. fizica 
Colegiul National "Ienachita Vacarescu" - Targoviste

***


Va multumim pentru poze si pentru organizare! Ne-am simtit minunat. la atelierul de lucru la laboratorul de cofetarie Copiii au fost mai mult decat incantati. Salutari d-rei Denisa! Toate cele bune si pastram legatura cu siguranta!

Cristina Constantinescu, Scoala 6 Baneasa


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu